Увага!
З 12 березня 2020 р. оголошено КАРАНТИН
КАРАНТИН продовжено до 22 травня 2020 року.
Шановні шестикласники! Увага!
Для семестрового та річного оцінювання з інформатики, обов'язковий мінімум для здачі за період карантину:
2 роботи (завдання за 18.03, 15.04) та Підсумковий тест.
Для оцінки високого рівня виконуємо завдання по-максимуму.
Якщо у Вас немає можливості працювати з Scratch, Ви виконуєте ті завдання, що в зошиті та тренувальні вправи, але це вже не буде високий рівень.
Вчителю надсилаєте кожне завдання окремим листом, в темі якого вказана дата завдання. Прикріплюєте файли своїх робіт та фото (виконаних вправ в зошиті, скріни результатів проходження тренувальних вправ на learningapps).
Чекаю Ваших робіт до 24.05 на пошту veleonor82@gmail.com або повідомленням на фейсбук https://www.facebook.com/VEleonor
До завершення навчального року менше часу, ніж Вам здається!
До завершення навчального року менше часу, ніж Вам здається!
Програму Scratch можна завантажити з сайту https://scratch.mit.edu/download/scratch2
Інсталювати потрібно Adobe Air і офлайн-редактор Scratch
Без встановлення на комп'ютер, можете створювати проекти Scratch онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor
(Інструкція встановлення Zoom та підключення до конференції https://idss.org.ua/arhiv/%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.pdf)
Карантин (десятий тиждень)
27.05.2020
Повторення матеріалу за рік
Тренувальні вправи:Види комп'ютерної графіки
Презентації
Вкладені розгалуження
Карантин (дев'ятий тиждень)
20.05.2020
Підсумковий тест
Пройти підсумковий тест. Скрін результату проходження надіслати. Будьте уважні, тест проходити лише 1 раз!https://forms.gle/LXjeUyunN2MVgVNh7
Карантин (восьмий тиждень)
13.05.2020
Тема: "Виконання індивідуальних проектів. Створення інформаційного продукту проекту"
Файл виконаної роботи надсилаєте вчителю.
Карантин (сьомий тиждень)
06.05.2020
Тема: "Виконання індивідуальних проектів. Аналіз та систематизація відомостей"
Шановні 6-класники, продовжуємо роботу над виконанням індивідуальних проектів.
Карантин (шостий тиждень)
29.04.2020
Тема: "Виконання індивідуальних проектів. Пошук інформаційних матеріалів"
Шановні 6-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 9:00 за посиланнямhttps://us04web.zoom.us/j/79051009244
Идентификатор конференции: 790 5100 9244
Карантин (п'ятий тиждень) 22.04.2020
Тема: "Виконання індивідуальних проектів. Вибір теми проекту"
Реалізацію більшості сучасних навчальних проектів важко уявити без використання комп'ютерних програм. Вони можуть стати в пригоді учневі на різних етапах роботи над проектом відповідно до алгоритму розв'язування задач:
• змістовий аналіз формулювання задачі (визначення мети та завдань проекту);
• створення інформаційної моделі (розробка плану реалізації навчального проекту);
• пошук необхідних матеріалів і відомостей;
• вибір засобу подання результатів навчального проекту;
• захист проекту.
• змістовий аналіз формулювання задачі (визначення мети та завдань проекту);
• створення інформаційної моделі (розробка плану реалізації навчального проекту);
• пошук необхідних матеріалів і відомостей;
• вибір засобу подання результатів навчального проекту;
• захист проекту.
Шановні 6-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 9:00 за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/77751623039
Идентификатор конференции: 777 5162 3039
Оберіть одну із запропонованих тем свого майбутнього проекту:
• Тема. Україна і Африка
Навчальний предмет, розділ: Географія (материки і океани). Африка.Мета: дослідження зв'язків України з країнами Африки.
Комп'ютерні програми, що пропоновано використати в проекті: програми для роботи в Інтернеті, редактор карт знань.
Форма подання результатів проекту: презентація.
• Тема. Африка і Австралія: спільне і відмінне
Навчальний предмет, розділ: Географія (материки і океани). Африка. Австралія.
Мета: складання порівняльної характеристики двох континентів Африки та Австралії за географічним положенням і природними зонами.
Комп'ютерні програми, що пропоновано використати в проекті: програми для роботи в Інтернеті, текстовий процесор.
Форма подання результатів проекту: текстовий документ.
• Тема. Раз, два, три, чотири, п'ять. Зараз я іду шукать! (майстерність маскування)
Навчальний предмет, розділ: Біологія. Процеси життєдіяльності тварин.
Мета: дослідження наявності засобів маскування у тварин нашої місцевості.
Комп'ютерні програми, що пропоновано використати в проекті: програми для перегляду та редагування фотографій, редактор презентацій.
Форма подання результатів проекту: презентація з фотографіями тварин та описом засобів маскування.
• Тема. Птахи нашої місцевості
Навчальний предмет, розділ: Біологія. Різноманітність тварин.
Мета: складання міні-довідника птахів нашої місцевості.
Комп'ютерні програми, що пропоновано використати в проекті: програми для перегляду та редагування фотографій, текстовий процесор.
Форма подання результатів проекту: текстовий документ з фотографіями й описами птахів.
Карантин (четвертий тиждень)
15.04.2020
Урок узагальнення знань
Будьте уважні, тест проходити лише 1 раз! Скрін результату надіслати.
- Пройдіть ТЕСТ
***КАНІКУЛИ з 6 квітня по 12 квітня 2020 року***
Карантин (третій тиждень)
01.04.2020
Практична робота №6 "Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями"
- Виконати самостійно практичну роботу на стор. 119 підручника
Карантин (другий тиждень)25.03.2020
Тема: "Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язування задач"
Повторюємо алгоритмічні структури.- Виконати Впр. 4, 7 стор.118 підручника (вправа 4 виконується в зошиті, впр 7 замалювати в зошиті також, якщо немає комп'ютера)
Карантин (перший тиждень)
18.03.2020
Тема: "Цикл, вкладений в розгалуження"
Підручник стор.113-118 опрацювати.Перегляньте відео
- відповідати в зошиті на питання 1, 2 стор.117 - замалювати блок-схеми
- Стор.118, Впр. 3, 8 виконати (вправа 3 виконується в зошиті)
_____________________________
_____________________________
____________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар