Урок 3-4
Практична робота №1. Людина в інформаційному суспільстві. Проблеми інформаційної безпеки.
Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення.
Спільна папка "Інформаційні технології"2. Прочитайте пункт 3.2. Що таке інформаційна безпека? підручника (с. 22-24)
Підберіть пари3. Опрацюйте пункти 3.3-3.7 підручника (с. 24-28)
Виконайте Діємо. Вправа 1 (с. 28-29 підручника). Заповнену форму надайте як відповідь на це запитання.4. Прочитайте пункт 4.1-4.3 підручника (с. 31-37)
Виконайте Діємо. Вправа 2 (с. 29 підручника). Створені три закладки додайте до "Вибраного" власного браузера. Скріншот із створеними закладками збережіть як відповідь на це завдання. Перевірте на достовірність фото, яке збережено у файлі "Фото на перевірку" в папці "Інформаційні технології" на спільному ресурсі. Створіть таблицю-звіт про виявлені ознаки достовірності або недостовірності фото.
Виконайте Діємо. Вправа 2 (с. 39). Скріншот звіту про перевірку на плагіат збережіть як відповідь на це завдання.
Домашнє завдання: завершити виконання завдать уроку 3-4 .
Виконані роботи відправити на velychkoeleonora@nauklit.kr.ua
Урок 1-2.
Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси. Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства
1. Перегляньте презентацію
2. Підручник стор.6-13 (п.1.1-1.5),
3. Перегляньте презентацію
4. Підручник стор.14-18 (п.2.1-2.3)
2. Підручник стор.6-13 (п.1.1-1.5),
3. Перегляньте презентацію
4. Підручник стор.14-18 (п.2.1-2.3)
5. Виконайте тренувальні вправи:
6. Діємо Вправа 1 (стор.9 підручника) файл Повідомлення
7. Діємо. Вправа 2 (стор.18 підручника) файл Запит
7. Діємо. Вправа 2 (стор.18 підручника) файл Запит
Роботи відправити на velychkoeleonora@nauklit.kr.ua
(прим.: у Впр.2 завдання читайте уважно, пункт 6 теж треба виконати (відповідь про рівні взаємодії з інформаційною системою шукайте в другій презентації))
________________________________________________________________________
2020-2021 н/р.
Увага!
З 12 березня 2020 р. оголошено КАРАНТИН
КАРАНТИН продовжено до 22 травня 2020 року.
(Фото виконаних робіт та файли надсилати на поштову скриньку veleonor82@gmail.com)
Шановні десятикласники! Увага!
Для семестрового та річного оцінювання з інформатики, обов'язковий мінімум для здачі за період карантину:
2 з робіт (завдання за 25.03, 15.04, 22.04 або 13.05) та Контрольний тест.
Для оцінки високого рівня виконуємо завдання по-максимуму.
Якщо у Вас немає технічної можливості працювати з Microsoft Access, Ви виконуєте ті завдання, що в зошиті та тренувальні вправи, але це вже не буде високий рівень.
Вчителю надсилаєте кожне завдання окремим листом, в темі якого вказана дата завдання. Прикріплюєте файли своїх робіт та фото (виконаних вправ в зошиті, скріни результатів проходження тренувальних вправ)
Чекаю Ваших робіт до 24.05! на пошту veleonor82@gmail.com або повідомленням на фейсбук https://www.facebook.com/VEleonor
До завершення навчального року менше часу, ніж Вам здається!
До завершення навчального року менше часу, ніж Вам здається!
(Інструкція встановлення Zoom та підключення до конференції https://idss.org.ua/arhiv/%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.pdf)
Карантин (десятий тиждень)
Мультимедіа
Веб-сторінки та гіперпосилання
Бази даних
Карантин (десятий тиждень)
27.05.2020
Повторення матеріалу за рік
Тренувальні вправи:Мультимедіа
Веб-сторінки та гіперпосилання
Бази даних
Карантин (дев'ятий тиждень)
20.05.2020
Урок узагальнення знать
Виконати Контрольний тест. Скрін результату проходження надіслати. Будьте уважні, тест можна пройти лише один раз.https://forms.gle/czMaV4FBxZLVn7Rz9
Карантин (восьмий тиждень)
13.05.2020
Тема: "Створення звітів за однією та кількома таблицями"
Звіти — це екранні форми, що призначені насамперед для подальшого друку на папері, і тому найчастіше вони подаються у вигляді аркушів паперу формату А4.В одному звіті може відображатися інформація з однієї або кількох таблиць або запитів. Створювати звіти, як і інші об’єкти БД, можна в режимі майстра або за допомогою конструктора. Зауважимо, що коли у звіті відображаються дані з кількох таблиць, краще спочатку створити запит, де ці таблиці з’єднуються, а вже потім, на основі цього запиту, — звіт.
Подібно до форм, звіти найзручніше створювати в режимі майстра. Запускаємо майстер звітів, клацнувши кнопку Створення звіту за допомогою майстра на вкладці Звіти головного вікна бази даних. Перший крок майстра звітів такий самий, як і майстрів форм та запитів. На ньому потрібно вибрати поля, дані з яких відображатимуться у звіті.
На другому кроці визначаємо, яка таблиця буде головною, а яка — підлеглою. Головною таблицею є та, за значеннями полів якої проводитиметься групування, а підлеглою — та, значення полів якої відображатимуться в групах.
На третьому кроці майстра можна задати поля, за
якими виконуватиметься додаткове багаторівневе групування.
На
четвертому кроці визначають поля, значення яких
сортуватимуться. Крім того, якщо серед полів звіту є числові, грошові або поля
дати/часу, то у вікні майстра з’являється кнопка Підсумки, за допомогою
якої можна задати підсумкову операцію для таких полів.
Для прикладу перегляньте відео:- Використовуючи файл бази даних, спочатку створити Запит для таблиці "Країни" (вибрати поля "Назва", "Частина світу", "Державний устрій", "Кількість населення" для умови державного устрою - Парламентська республіка). Потім на основі цього запиту створити Звіт за допомогою майстра звітів, який включатиме всі поля запиту (групування вибрати за "Частиною світу"), із підрахунком середньої кількості населення по "Частинам світу". Надіслати фото готового звіту.
Карантин (сьомий тиждень)
06.05.2020
Тема: "Запити на вибірку даних"
Підручник стор. 101-107 опрацювати.Перегляньте відео:
- Опрацюйте практичну частину в підручнику на стор. 106, керуючись відео. Файл бази даних для роботи завантажити.
- Виконайте впр.3 на стор.107 підручника. (файл для роботи завантажити)
Карантин (шостий тиждень)
29.04.2020
Тема: "Впорядкування, пошук і фільтрування даних"
Шановні 10-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 12:10 за посиланнямhttps://us04web.zoom.us/j/76267305181
Идентификатор конференции: 762 6730 5181
Перегляньте відео:
Підручник стор. 95-100 опрацювати.
- стор.99 працюємо за комп'ютером по підручнику.
- Виконати Завдання 1 в) на стор.101 (файл для роботи завантажити)
Карантин (п'ятий тиждень)
22.04.2020
Тема: "Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів"
Шановні 10-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 12:00 за посиланням
Підручник стор. 87-95 опрацювати.
- На стор.92 виконайте завдання за підказками в підручнику.
- Завдання 3 на стор.95 виконати в зошиті.
Карантин (четвертий тиждень)
15.04.2020
Тема: "Зв'язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку"
Підручник стор.84-86 опрацюватиВиконайте тренувальні вправи:
Види зв'язків між сутностями
Зв'язки в реляційних базах даних
- Виконати завдання 4 на стор.86 підручника в зошиті.
***КАНІКУЛИ з 6 квітня по 12 квітня 2020 року***
Карантин (третій тиждень)
01.04.2020
Тема: "Реляційні бази даних, їхні об'єкти. Ключі й зовнішні ключі"
Підручник стор. 82-86. Опрацювати.Працюємо за комп'ютером. Файл бази даних для роботи
(перегляньте відеоурок: приклад виконання завдання на стор.85)
- Виконайте в зошиті завдання 1 та завдання 3 на стор.86 .
Карантин (другий тиждень)
25.03.2020
Тема: "Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення"
(Для роботи Вам буде потрібен Microsoft Office Access 2010 або 2013. Різниця в інтерфейсі програми. Бази даних, створені в одній версіі, підтримуються і в інших версіях Access. Входить в пакет Microsoft Office)
Виконайте тренувальні вправи:
Етапи створення баз даних
Вікно СУБД
Підручник стор. 75-81.
Виконайте тренувальні вправи:
Етапи створення баз даних
Вікно СУБД
Підручник стор. 75-81.
- В зошит виписати класифікації систем керування базами даних на стор.77
- Завантажте шаблон бази даних Контакти та попрацюйте за комп'ютером з базою даних (за стор. 80)
- Підготуйте повідомлення на тему "Використання баз даних у таких галузях: а) освіта; б) медицина; в) торгівля; г) транспорт; д) комп'ютерні мережі"
- стор.81 Завдання 5 (файл бази даних) виконати
Карантин (перший тиждень)
18.03.2020
(Ваші сайти-візитки (файл .html) та запрошення на спільну роботу з Вашим google-сайтом чекаю на поштову скриньку veleonor82@gmail.com)
Тема: "Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів."
(Підручник стор.131-137)
Ознайомтесь з рекомендаціями щодо просування та оптизаціїї сайтів:
Працюємо за комп'ютером
Тема: "Роль електронних медійних засобів в житті людини"
Про сучасне ЗМІ- Виконати вправу "Засоби розробки веб-сайтів"
_________________________________________
_________________________________________
__________________________________________
_________________________________________
__________________________________________
Створення веб-сайту засобами google
Підручник стор.122-130
Приклад https://sites.google.com/view/svit-dance
Приклад https://sites.google.com/view/svit-dance
Для вставки інформерів на сайт використовуйте:
погодні - http://weather.bigmir.net/informer/kiev/8958;
новинні - http://ua.korrespondent.net/informers;
календарні - http://www.dilovamova.com/index.php?page=16.
новинні - http://ua.korrespondent.net/informers;
календарні - http://www.dilovamova.com/index.php?page=16.
_____________________________
Мультимедійні та гіпертекстові документи
Проектування та створення об'єктів мультимедіа
Підпиши елементи інтерфейсу програми AudacityРозгадай кросворд
Розподіліть указані розширення імен файлів по відповідних стовпцях
___________________________________________________________________
Системи керування вмістом для веб-ресурсів.
Створення та адміністрування сайту.
Перегляньте презентацію
Завдання: підготувати повідомлення про Системи керування вмістом CMS
Тренувальна вправа "Основи інтернету"
Завдання: підготувати повідомлення про Системи керування вмістом CMS
Тренувальна вправа "Основи інтернету"
"Веб-сторінки та гіперпосилання"
Елементи веб-сторінки
___________________________________________________________________
Мова розмічання гіпертексту HTML
Структура HTML-коду веб-сторінки:
<!doctype html> Декларація визначає, що цей документ використовує HTML5
<html> є кореневим елементом HTML сторінки (весь код міститься між тегами html)
<head> (голова) містить мета-інформацію про документ (заголовки, стилі, шрифти)
</head>
<html> є кореневим елементом HTML сторінки (весь код міститься між тегами html)
<head> (голова) містить мета-інформацію про документ (заголовки, стилі, шрифти)
</head>
<body>
інформаційна частина
</body>
</html>
Тренувальна вправа "Основні теги HTML"
Практична робота
Завдання 1
- Для тих, хто хоче знати більше: Довідник по HTML тегам
Практична робота
Завдання 1
Створіть свою особисту веб-сторінку. (Підручник,
стор.121. Впр.3.)
Немає коментарів:
Дописати коментар