Урок 3-4
Основні тренди у веб-дизайні. Інформаційна структура сайта
1. Перегляньте презентацію "Основні тренди"2. Перегляньте презентацію "Інформаційна структура сайта"
3. Завдання 1. (3 бали) Проаналізувати основні правила у вебдизайні:
- правило 7+2;
- правило 2-х секунд і 3-х кліків;
- принцип Парето, або правило 80/20;
- правила розробки інтерфейсу Бена Шнейдермана;
- правило Фіттса;
- правило перевернутої піраміди тощо.
4. Завдання 2. (5 балів) Визначити, які прийоми веб-дизайну використані в кожному із запропонованих сайтів. (Довідка - презентація) . Заповнена таблиця - результат роботи.
5. Завдання 3. (3 бали) Підготуйте повідомлення «Поширені помилки структури web-сайту, які не слід робити».
Результат виконання - завантажити на перевірку вчителеві (velychkoeleonora@nauklit.kr.ua).
Урок 1-2
1. Веб-технології. Види сайтів, способи їх створенняУрок 1-2
Види і типи сайтів. Цільова аудиторія. Запуск проекту «Розробка власного сайту».
2. Перегляньте презентацію "Види і типи сайтів. Цільова аудиторія"
3. Виконайте завдання "Терміни веб-дизайну"
Створити Глоссарій (словник термінів), знайшовши відомості в інтернеті (Back-end, Front-end, Лонгрід, Адаптивність, Кросбраузерність). Рельтат оформити в табличному вигляді в текстовому документі. Результат виконання - завантажити на перевірку вчителеві (velychkoeleonora@nauklit.kr.ua).
4. Виконайте завдання "Довідник сайтів"
Підготувати добірку оригінальних вебсайтів (мінімум 5 сайтів), виконати їх детальний аналіз (спрямування, інформативність, стиль, оформлення). Вебсайти підібрати за такими ознаками: корпоративні, інформаційні, рекламні, сайт-візитка, інтернет-магазин.
Результат діяльності оформити у вигляді таблиці в текстовому документі Довідник сайтів з адресами сайтів та їх скріншотами. Результат виконання - завантажити на перевірку вчителеві (velychkoeleonora@nauklit.kr.ua).
2019/2020 навчальний рік
Увага!
З 12 березня 2020 р. оголошено КАРАНТИН
КАРАНТИН продовжено до 22 травня 2020 року.
Шановні одинадцятикласники! Увага!
Для семестрового та річного оцінювання з інформатики, обов'язковий мінімум для здачі за період карантину:
2 роботи (напр. повідомлення, конспекти, дизайн-макет сайту - завд. за 15.04) та Контрольний тест.
Для оцінки високого рівня виконуємо завдання по-максимуму.
Якщо у Вас немає можливості працювати з Scratch, Ви виконуєте ті завдання, що в зошиті та тренувальні вправи, але це вже не буде високий рівень.
Вчителю надсилаєте кожне завдання окремим листом, в темі якого вказана дата завдання. Прикріплюєте файли своїх робіт та фото (виконаних вправ, конспектів в зошиті, скріни результатів проходження тренувальних вправ на learningapps).
Чекаю Ваших робіт до 24.05 на пошту veleonor82@gmail.com або повідомленням на фейсбук https://www.facebook.com/VEleonor
До завершення навчального року менше часу, ніж Вам здається!
До завершення навчального року менше часу, ніж Вам здається!
(Інструкція встановлення Zoom та підключення до конференції https://idss.org.ua/arhiv/%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.pdf)
Карантин (десятий тиждень)
27.05.2020
Повторення матеріалу за рікТренувальні вправи:
Види графіки
Електронний документообіг
Графіка та дизайн
Карантин (десятий тиждень)
27.05.2020
Контрольний тест
Пройти тест. Скрін результату надіслати вчителю. Будьте уважні, тест проходити лише 1 раз!
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Карантин (дев'ятий тиждень)
20.05.2020
Тема: "Виконання індивідуальних та колективних проектів"
- Презентація
- Вибрати тему проекту (учні обирають тему проекту самі).
- Зібрати та проаналізувати інформацію по темі проекту
- Реалізувати проект в обраному програмному середовищі.
Карантин (восьмий тиждень)
13.05.2020
Тема: "Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс"
Опрацювати презентацію та інформацію на сайті https://sites.google.com/view/smirnovaseu/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/10-11-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B3%D1%83/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-13
- Скласти конспект в зошиті.
Виконати тренувальну вправу:
https://learningapps.org/display?v=pwsy29wvk19- Д/З Знайти інформацію і підготувати повідомлення про те яким чином можна спільно виконувати завдання за допомогою сервісів Google.
13.05.2020
Тема: "OCR-технології для розпізнавання паперових документів"
- Самостійна робота. Підготувати повідомлення або презентацію на тему.
Карантин (сьомий тиждень)
06.05.2020
Тема: "Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа"
Електро́нний цифрови́й пі́дпис (ЕЦП) (англ. digital signature) — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Надійний засіб електронного цифрового підпису — засіб електронного цифрового підпису, що має сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації.
Одним із елементів обов'язкового реквізиту є електронний підпис, який використовується для аутентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник з електронним цифровим підписом автора.
Електронний цифровий підпис є складовою частиною інфраструктури відкритих ключів.
Ключ - параметр криптографічної системи, який використовується для
шифрування і/або дешифрування повідомлення при шифруванні;
накладення та перевірки коду автентифікації повідомлень або електронного цифрового підпису.
шифрування і/або дешифрування повідомлення при шифруванні;
накладення та перевірки коду автентифікації повідомлень або електронного цифрового підпису.
- Перегляньте презентацію, законспектуйте в зошиті.
Виконати вправу:
https://learningapps.org/display?v=pr34c4owk19
https://learningapps.org/display?v=pr34c4owk19
Карантин (шостий тиждень)
29.04.2020
Тема: "Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг"
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.Перегляньте презентацію
- Д/З Знайти інформацію та підготувати повідомлення про ОCR-технологі
29.04.2020
Урок узагальнення знань
Презентація проектівШановні 11-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 13:00 за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/72144846339
Идентификатор конференции: 721 4484 6339
Карантин (п'ятий тиждень)
22.04.2020
Тема: "Розробка дизайну та створення графічних проектів"
Шановні 11-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 13:00 за посиланнямhttps://us04web.zoom.us/j/74891025472
Идентификатор конференции: 748-9102-5472
Завдання: завершуємо створення проектів, презентуємо.
Карантин (четвертий тиждень)
15.04.2020
Тема: "Анімація в растровому графічному редакторі"
Опрацювати матеріал за посиланямПерегляньте презентацію
Перегляньте відео:
- Створити анімацію (зображення вибрати на свій розсуд з папки за посиланням)
15.04.2020
Тема: "Розробка дизайну та створення графічних проектів"
Розробити дизайн сайту "Все для весілля" або "Світ футболу". В проекті дозволяється використовувати зображення та фото з інтернету.Розмір макету встановити 1920px на 1200px та роздільну здатність 150dpi.
1. Продумування наповнюваності сайту
2. Розробка плану розміщення елементів сайту.
3. Створення дизайн-макету сайту.
(Якщо у Вас немає можливості виконати за комп'ютером, створюємо дизайн-макет на аркуші паперу)
***КАНІКУЛИ з 6 квітня по 12 квітня 2020 року***
Карантин (третій тиждень)
01.04.2020
Тема: "Створення елементів для веб-сторінок"
Опрацювати теоретичний та практичний матеріал- Створити різнокольоровий градієнтний фон для веб-сторінки
- Із даних фотографій створити різні фото круглої форми
Карантин (другий тиждень)
25.03.2020
Тема: "Тонова корекція зображень. Робота з кольором"
Переглянути презентацію
Опрацювати теорію
Перегляньте відео:
25.03.2020
Практичне завдання:
Використовуючи різні способи, відкоригувати колір фото із папки Колірна корекція (на вибір)
Карантин (перший тиждень)
18.03.2020
Опрацювати теорію та переглянути презентацію за посиланням:
Ретуш та художня обробка зображень в Photoshop
Ретуш та художня обробка зображень в Photoshop
Практичне завдання:
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
Вибірковий модуль «Графічний дизайн» (теорія)
Photoshop
«Растрова графіка» (теорія)
Вправа Вкажіть основні елементи вікна PhotoshopЛекція "Робота з текстом. Робота з векторними елементами."
Завдання 1.
Використати написання тексту по контуру. Змінити "Параметри наложения" для шарів. Застосувати трасформацію до шарів.
Зберегти зображення в форматі .psd, .png та .jpg.
(Підказка: лекція "Текст по контуру")
Завдання 2.
Створити вітальну листівку з 8 березня розміром 10х15 см.
Використати різні шрифти, кольори та стилі тексту (тиснення, тінь, світіння...)
Матеріали для листівки в папці \ЗАВДАННЯ\11 клас\8 березня
Немає коментарів:
Дописати коментар