11 клас

Урок 3-4

Основні тренди у веб-дизайні. Інформаційна структура сайта
1. Перегляньте презентацію "Основні тренди"
2. Перегляньте презентацію "Інформаційна структура сайта"
3. Завдання 1. (3 бали) Проаналізувати основні правила у вебдизайні:
  • правило 7+2;
  • правило 2-х секунд і 3-х кліків;
  • принцип Парето, або правило 80/20;
  • правила розробки інтерфейсу Бена Шнейдермана;
  • правило Фіттса;
  • правило перевернутої піраміди тощо.
Результат діяльності – комп’ютерна презентація, повідомлення, інфографіка (на вибір учня).  
4. Завдання 2. (5 балів) Визначити, які прийоми веб-дизайну використані в кожному із запропонованих сайтів. (Довідка - презентація) . Заповнена таблиця - результат роботи.
5. Завдання 3. (3 бали) Підготуйте повідомлення «Поширені помилки структури web-сайту, які не слід робити».
Результат виконання - завантажити на перевірку вчителеві (velychkoeleonora@nauklit.kr.ua).


Урок 1-2

Види і типи сайтів. Цільова аудиторія. Запуск проекту «Розробка власного сайту».

1. Веб-технології. Види сайтів, способи їх створення
2. Перегляньте презентацію "Види і типи сайтів. Цільова аудиторія"
3
. Виконайте завдання "Терміни веб-дизайну"
Створити Глоссарій (словник термінів), знайшовши відомості в інтернеті (Back-end, Front-end, Лонгрід, Адаптивність, Кросбраузерність). Рельтат оформити в табличному вигляді в текстовому документі. Результат виконання - завантажити на перевірку вчителеві (velychkoeleonora@nauklit.kr.ua). 

 4. Виконайте завдання "Довідник сайтів"

Підготувати добірку оригінальних вебсайтів (мінімум 5 сайтів), виконати їх детальний аналіз (спрямування, інформативність, стиль, оформлення). Вебсайти підібрати за такими ознаками: корпоративні, інформаційні, рекламні, сайт-візитка, інтернет-магазин.

Результат діяльності  оформити у вигляді таблиці в текстовому документі Довідник сайтів з адресами сайтів та їх скріншотами. 
Результат виконання - завантажити на перевірку вчителеві (velychkoeleonora@nauklit.kr.ua).















2019/2020 навчальний рік
Увага!
З 12 березня 2020 р.  оголошено КАРАНТИН
КАРАНТИН продовжено до 22 травня 2020 року.

(Документи, фото виконаних робіт надсилати на поштову скриньку veleonor82@gmail.com (Роботи  по темі Photoshop в форматах .jpg, .gif та .psd) )
Шановні одинадцятикласники! Увага!
Для семестрового та річного оцінювання з інформатики, обов'язковий мінімум для здачі за період карантину: 
2 роботи (напр. повідомлення, конспекти, дизайн-макет сайту - завд. за 15.04) та Контрольний тест.
Для оцінки високого рівня виконуємо завдання по-максимуму.
Якщо у Вас немає можливості працювати з Scratch, Ви виконуєте ті завдання, що в зошиті та тренувальні вправи, але це вже не буде високий рівень.
Вчителю надсилаєте кожне завдання окремим листом, в темі якого вказана дата завдання. Прикріплюєте файли своїх робіт та фото (виконаних вправ, конспектів в зошиті, скріни результатів проходження тренувальних вправ на learningapps).
Чекаю Ваших робіт до 24.05 на пошту veleonor82@gmail.com або повідомленням на фейсбук  https://www.facebook.com/VEleonor
До завершення навчального року менше часу, ніж Вам здається!

(Інструкція встановлення Zoom та підключення до конференції https://idss.org.ua/arhiv/%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.pdf)

Карантин (десятий тиждень) 
27.05.2020

Повторення матеріалу за рік
Тренувальні вправи:
Види графіки
Електронний документообіг
Графіка та дизайн

Карантин (десятий тиждень) 
27.05.2020

Контрольний тест

Пройти тест. Скрін результату надіслати вчителю. Будьте уважні, тест проходити лише 1 раз!

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

Карантин (дев'ятий тиждень) 
20.05.2020

Тема: "Виконання індивідуальних та колективних проектів"

  • Презентація
  • Вибрати тему проекту (учні обирають тему проекту самі).
  • Зібрати та проаналізувати інформацію по темі проекту
  • Реалізувати проект в обраному програмному середовищі.

Карантин (восьмий тиждень) 
13.05.2020

Тема: "Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс"

  • Скласти конспект в зошиті. 
Виконати тренувальну вправу:
https://learningapps.org/display?v=pwsy29wvk19
  • Д/З Знайти інформацію і підготувати повідомлення про те яким чином можна спільно виконувати завдання за допомогою сервісів Google.

13.05.2020

Тема: "OCR-технології для розпізнавання паперових документів"

  • Самостійна робота. Підготувати повідомлення або презентацію на тему.

Карантин (сьомий тиждень) 
06.05.2020

Тема: "Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа"

Електро́нний цифрови́й пі́дпис (ЕЦП) (англ. digital signature) — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Надійний засіб електронного цифрового підпису — засіб електронного цифрового підпису, що має сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації.
Одним із елементів обов'язкового реквізиту є електронний підпис, який використовується для аутентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник з електронним цифровим підписом автора.
Електронний цифровий підпис є складовою частиною інфраструктури відкритих ключів.
Ключ - параметр криптографічної системи, який використовується для
шифрування і/або дешифрування повідомлення при шифруванні;
накладення та перевірки коду автентифікації повідомлень або електронного цифрового підпису.
Електронний підпис, електронний ключ:
Виконати вправу:
https://learningapps.org/display?v=pr34c4owk19

Шановні 11-класники, чекаю ваші роботи на електронну адресу, у вас ще є час доздати попередні роботи.

Карантин (шостий тиждень) 
29.04.2020

Тема: "Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг"

Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.

Перегляньте презентацію
  • Д/З Знайти інформацію та підготувати повідомлення про ОCR-технологі

29.04.2020

Урок узагальнення знань

Презентація проектів

Шановні 11-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 13:00 за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/72144846339
Идентификатор конференции: 721 4484 6339

Карантин (п'ятий тиждень) 
22.04.2020

Тема: "Розробка дизайну та створення графічних проектів"

Шановні 11-класники, запрошую приєднатись до відеоуроку о 13:00 за посиланням
https://us04web.zoom.us/j/74891025472
Идентификатор конференции: 748-9102-5472

Завдання: завершуємо створення проектів, презентуємо.

Карантин (четвертий тиждень) 
15.04.2020

Тема: "Анімація в растровому графічному редакторі"

Опрацювати матеріал за посиланям
Перегляньте презентацію
Перегляньте відео:
  • Створити анімацію (зображення вибрати на свій розсуд з папки за посиланням)

15.04.2020

Тема: "Розробка дизайну та створення графічних проектів"

Розробити дизайн сайту "Все для весілля" або "Світ футболу". В проекті дозволяється використовувати зображення та фото з інтернету.
Розмір макету встановити 1920px на 1200px та роздільну здатність 150dpi.
1. Продумування наповнюваності сайту
2. Розробка плану розміщення елементів сайту.
3. Створення дизайн-макету сайту.
(Якщо у Вас немає можливості виконати за комп'ютером, створюємо дизайн-макет на аркуші паперу)

***КАНІКУЛИ з 6 квітня по 12 квітня 2020 року***


Карантин (третій тиждень) 
01.04.2020

Тема: "Створення елементів для веб-сторінок"

Опрацювати теоретичний та практичний матеріал
  1. Створити різнокольоровий градієнтний фон для веб-сторінки
  2. Із даних фотографій створити різні фото круглої форми
(Для збереження оптимізованого зображення для веб-сторінок (зображення малого розміру (kb)), виконуємо команду "Файл" ->"Сохранить для Web и устройств..." та вибираємо потрібні параметри і формат)

Карантин (другий тиждень) 
25.03.2020

Тема: "Тонова корекція зображень. Робота з кольором"

Переглянути презентацію
Опрацювати теорію
Перегляньте відео:


25.03.2020 

Практичне завдання:
Використовуючи різні способи, відкоригувати колір фото із папки Колірна корекція (на вибір)

Карантин (перший тиждень)
18.03.2020

Опрацювати теорію та переглянути презентацію за посиланням:
Ретуш та художня обробка зображень в Photoshop

Практичне завдання:
Відретушувати фото із папки Ретуш (на вибір)

____________________________________________
____________________________________________



____________________________________________

Вибірковий модуль «Графічний дизайн» (теорія)

Photoshop

«Растрова графіка» (теорія)

Вправа Вкажіть основні елементи вікна Photoshop

Лекція "Робота з текстом. Робота з векторними елементами."
Завдання 1.


Створити багатошарове зображення "Медаль" за зразком.
Використати написання тексту по контуру. Змінити "Параметри наложения" для шарів. Застосувати трасформацію до шарів.
Зберегти зображення в форматі .psd, .png  та  .jpg.
(Підказка: лекція "Текст по контуру")
Завдання 2.
Створити вітальну листівку з 8 березня розміром 10х15 см.
Використати різні шрифти, кольори та стилі тексту (тиснення, тінь, світіння...)
Матеріали для листівки в папці \ЗАВДАННЯ\11 клас\8 березня


Немає коментарів:

Дописати коментар